“Dit boek bevat onze beste praktijken van ‘planning waar je op aan kunt’ tot ‘onmisbare aftercare’. Via deze methode maken wij talloze merkambassadeurs, al vanaf 2012.”
Dit is de vraag die Mitchell en Daniel zichzelf stelden in 2020. Dit direct na coronacrisis toen veel ‘beunhaas’-bedrijven juist ineens groeiden, maar de kwaliteit naar beneden ging door veel kinderziektes en onervarenheid.
Een ding was duidelijk, audiovisuele techniek moest beter kunnen.
Door de groeiende vraag aan evenementen hebben we gerealiseerd dat de grootste reden dat Deyval in deze tijd nog bestaansrecht had, kwam om onze perfectionistische en flexibele houding voor foutloze evenemententechniek.
Inmiddels hebben wij onze methode keer op keer aangepast en verbeterd en hebben we voor onszelf goede methodes ontwikkeld voor de samenwerking met eventmanagers.
Ineens werden evenementen en contact hebben met opdrachtgevers leuk! Als je kwaliteit levert, dan willen mensen eenmaal met jou werken.